niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Lördag

Publicerad 2013-11-16 11:21:00 i Mitt liv som mamma,

 
Denna gråa lördag har vi spenderat inne med pyssel, mys och go fika!

Gjorde en sagolik god rulltårta med grädde och Tutti frutti strössel ovanpå! Barnen mumsade på!! Den kanske inte gjorde sig på bild men det passade fin fint i magen!!

 

Med lite hjälp har vi fått ihop två önskelistor som ska lämnas till tomten på Liseberg imorgon! 

 

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela