niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Julklappar

Publicerad 2013-11-28 23:07:00 i Allmänt,

Ni glömmer inte att ni kan köpa fina och unika julklappar genom mig från NIIICE Jewellery! Såväl barn smycken som för tjejer och killar i alla åldrar. Halsband, ringar, örhängen osv! Pärlor, silver, guld, ädelstenar samt muranoglas! Roligt att fortfarande kunna köpa något som inte alla andra har och som känns unikt! 
Jag levererar omgående och allt i en super fin och lyxig jul och vinter påse! 
Present påsen gör sig underbart stående under granen!
 
Maila mig på [email protected]
 
 

Kommentarer

Postat av: EN MÖLNBOBOS LIV - MAMMA TILL MELVIN OCH FELIX

Publicerad 2013-11-29 18:07:00

Hej!
Jag undrar om du har lust att tillåta läsning i RSS i din blogg. Påverkar inte din blogg på något sätt men blir lättare för alla oss som använder oss av RSS läsare.

Man ändrar det under blogg - inställningar och så kryssar man i "visa hela inlägg i RSS"

Tack på förhand

Svar: Självklart! Fixat! Trevligt helg! :)
niiice.blogg.se

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela