niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Jul kalender

Publicerad 2013-11-20 19:48:00 i Allmänt,

Jag är sugen på att testa ha en julkalender med smycken ifrån NIIICE jewellery här med 24 luckor där det döljer sig ett fint smycke bakom varje lucka! Det är värt ett försök och jag tror det skulle vara roligt och uppskattat!
 
Ska fundera och kika runt lite hur man kaj lägg upp det och hur man ska göra! 
 
Tror det kan bli riktigt bra!
 
kanske lucka ett skulle bestå av just dessa skönheter!
 
ny pris 249:-
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela