niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Jobb nätter

Publicerad 2013-11-14 23:14:36 i Allmänt,

Jag är mitt i mina jobb nätter för denna veckan därav frånvaron, men som tur är bjuder bara denna veckan på två nätter med jobb så imorgon ska jag inte sova för länge utan försöka hinna lite mer!
Fredag imorgon och allt va det innebär!
Jag ser fram emot en fin helg med barnen medan maken tyvärr jobbar! Men fredag kväll är vi tillsammans allihopa och planen är att bjuda på massa fredags mys!!

Behöver få fatt i leksaks kataloger imorgon tanken är att vi ska klipp och klistra en önskelista i helgen! Att bläddra runt och få önska sig leksaker av tomten! Det minns jag själv hur roligt det va som liten!
Jag behöver även jobba vidare på barnens advents kalender! Bara Oscar som har en från förra året då Ingrid va för liten men i år så blir det 48 små paket!

Hoppas ni får sova gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela