niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Jag klurar lite

Publicerad 2013-11-12 23:16:07 i Smycken/NIIICE,

På vilken färg på bakgrund jag ska välja när jag ska fota såväl guld, pärlor samt silver smycken? Undrar vad som blir bästa? Så dom kommer till sin rätt så att säga? En sak att dom framför sig i handen en helt annan att få dom att se lika underbara ut på bild!

Återkommer med detta imorgon!

Dagen har jag för övrigt förgyllt med skola och redovisningar känner mig grymt nöjd och stolt över att jag tillsammans med jobb, två små barn och ett hem lyckas fullfölja just skolan!

God natt till er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela