niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Fredagen som försvann

Publicerad 2013-11-29 22:46:10 i Allmänt,

 
 
Efter en natts jobb väntade en feber varm och fortfarande sjuk Lill Fia på mig! Men tack och lov är hon mycket piggare och på eftermiddagen blev hon faktiskt feberfri och har sakta börjat äta lite mer än välling, vatten och festis!! Känns underbart! 
Jag själv har gått runt i slow motion som man blir efter två dygn vaken! Tach och lov somnade vi gott efter lunch och sov tre timmar tillsammans!! Det gjorde både mig och Ingrid såå gott!
 
Patrik och Oscar åkte på kalas en stund på eftermiddagen/kvällen vi tjejer fortsatte mysa på hemma och advents pynta!
Imorgon ska jag försöka få fotat lite här hemma nu måste jag verkligen sova ögonen går i kors!
Vill bara tipsa er om detta ljuvligt doftande ljus, köpte på mig några olika och detta är just nu favoriten!
 
Sov så gott hoppas ni haft en fin fredags kväll!
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela