niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Torsdag

Publicerad 2013-12-05 10:26:35 i Allmänt,

 
 
Men oj får be om ursäkt uppräckte i natt när jag kom hem från fest och julbord med jobbet att mitt inlägg och lucka nr 4 ej uppdaterat sig men jag lovar att dagens lucka får bli desto finare när det blev så fel!
 
Jag är sååå trött idag och har en svag huvudväg som inte ger med sig men eftersom kvällen med kollegorna va så trevlig va det värt det :)
 
 
 
 
 
Även tomten kom ;)
 
Med super fina lakan samt ert doft ljus!
Mätta och nöjd bestämde jag och några Goa kollegor oss för att gå vidare och ja nu ligger jag framför Nyhetsmorgon och borde göra så mycket men orken finns inte riktigt 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela