niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Sjukstuga

Publicerad 2013-12-07 18:02:06 i Allmänt,

Här har vi haft en liten sväng av sjukdom men jag hoppas inte det blir värre även om jag valt att Vabba i natt då egentligen både jag och Patrik skulle jobbat!
Vi har roat oss hemma sådär halv sega och mest gått runt i mjukis kläder men haft det lugnt och skönt!
Kört stora tågbanan, byggt duplo, läst böcker och nu kör vi små bilar samt ställer dom i kö, mycket poppis just nu!
 
Även om kön nu är borta! ;)
 
Barnen är förresten väldigt förtjusta i sin mini gran i sitt lekrum!
 
nu ska vi slöa vidare med Bolibompa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela