niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Lucka 6

Publicerad 2013-12-06 21:29:10 i Allmänt,

Ringarna tycks vara populära så vi tar en till denna gången en röd i vuxen storlek!

Bakom lucka nr 6 gömmer sig en ring i röda kristaller med elastiskt band perfekt till julfesten!

 

Dela på din blogg att du deltar i min julkalender där du har möjlighet att få vinna och bära ett smycke från NIIICE Jewellery i vinter!
Motivera varför just du ska vinna!

Lycka till!

Kommentarer

Postat av: annika

Publicerad 2013-12-06 21:50:20

Mina planer för 2013 är att lyssna på mig själv! Göra det jag mår bra av! Även se till att mina närmsta mår bra för då mår även jag bra. Önskar en mer harmonisk tillvaro och vardag där inte så många måsten måste finnas. Mer spontanitet och leva för stunden! Njuta av dagen, varje dag!
delar på bloggen
http://flinkan69.bloggplatsen.se/

Postat av: gabriella Wikström

Publicerad 2013-12-06 21:57:49

Delat på min blogg http://gabriella91.vimedbarn.se/lucka-3-hos-niiice-blogg-se/

Jag vill vinna den här söta ringen till att ha på julafton och andra tillfällen såklart, har inte så mycket fina smycken och den här var i min smak!! Hoppas

Postat av: Camilla W

Publicerad 2013-12-07 14:30:13

Denna fina ring vore en fin gåva till värdinnan på julfesten :)
"istället för en blomma" :)

Har delat din kalender en gång på min blogg, hoppas det räcker.

Postat av: Josephine

Publicerad 2013-12-07 22:03:27

skulle gärna vinna därför att jag tycker att denna ring är riktigt fin!

Postat av: Emma-Julkalender på bloggen

Publicerad 2013-12-07 23:36:47

Jag är med!
Tipsat här http://princessemmatavlar.blogg.se/2013/december/ring-niiice.html#comment

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela