niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Shopping och julfest

Publicerad 2013-11-30 22:55:06 i Allmänt,

Vilken fin och mysig ledig dag vi haft tillsammans!
Förmiddagen spenderade jag faktiskt själv efter morgonmys med hela familjen åkte jag för att få några egna timmar i affärer! Fick handlat en hel del och kände mig nöjd vid lunch tid!
 
Väl hemma åt vi lunch risgrynsgröt och skinksmörgås! Premiär för julmat och det smakade så gott!
 
På eftermiddagen åkte jag och Oscar till förskolan där det bjöds på julfest! Fult ös med lekar, pyssel och julfika!! 
 
Väl hemma trötta men nöjda och glada lagade vi mat tillsammans, drack ett glas vin och bara njöt av att vara tillsammans!!
 
imorgon är det dax för julkalender för dom små men även här inna! 
 
Vad har ni för julkalender till era små?

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2013-12-01 10:04:48

Robin har en Lego City kalender :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela