niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Julpyssel

Publicerad 2013-11-24 16:57:00 i Allmänt,

 
Under dagen har jag och min prins varit på jul pyssel med mormor! En riktigt mysig eftermiddag med hög mys faktor och  julstämning! 
Jag är så stolt över min älsklig som lyckades sitta så fint och stilla och pyssla nästan 2,5 timme med en fika pause!!
 
 
 
Nu kokar en god gryta här hemma och snart är det dax för middag, fläskfilégryta med paprika, bacon, lök och annat smått och gott serveras med ris!
ikväll är sista avsnitted av bron nästan lite sorgligt det är ju så bra!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela