niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Vilken natt

Publicerad 2013-12-04 07:13:00 i Bara Jag,

Det verker i ögonen efter nattens jobb, visste att den skulle bli tuff ibland när man sovit dåligt innan man ska gå till jobbet och man inte haft möjlighet att vila på dagen ja då är det tufft!
 
Men nu är det onsdag och jag ska snart sova några timmar innan min fullspäckade dag drar igång, kl 14 ska jag infinna mig på svägerskans jobb och visa och sälja smycken! Kommer bli populärt och perfekt tillfälle att köpa julklappar!
Ska fota så jag kan visa allt fint!
 
Vid 5 ikväll är det dax att svira om och bege sig på julfest med jobbet, himla trevligt och efterlängtat och ska bli super roligt att träffa gamla och nya kollegor! 
 
Önskar er en fin onsdag så länge!
 

Kommentarer

Postat av: Beatrice, mamma till Robin och Jennifer

Publicerad 2013-12-04 09:21:41

Så roligt och GOTT med julbord! :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela