niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Storm kväll

Publicerad 2013-12-05 23:17:00 i Allmänt,

Vilken mysig kväll det blev helt plötsligt, i TV soffan dagen till ära, jag är ingen TV tittare men ser gärna en bra film. Men ikväll som sagt passade TV perfekt, uppdragna knän, mys kläder, lite smått och gott, premiär för Jul med Ernst och så storm utanför! Hög mys faktor!! 
 
Men nu är jag så trött så trött! Fredagen väntar på oss, det blir gymmet och en ansikts behandling känns som en bra start på helgen som dock innebär en del jobb för båda och barn som ska vara med sin farmor och farfar!
Här kommer två vinnare förresten,
Lucka nr 2 den lilla vita ringen i kristall
grattis Camilla W,
Min lilla tös som blir fyra snart 
älskar fina smycken, såklart 
Ger gärna henne denna vackra ring 
hon skulle bli så glad och springa omkring ♥
 
Lucka nr 3. Det vita armbandet i läder grattis Annika 

varför ska jag ska vinna 
Trötta öron och ögon som hänger 
Koka gröt med ungar som klänger 
Mannen i soffan och tvätt i maskin 
Dammsugarn framme och odiskat porslin
Visst är livet härlig för stora och små 
Även en mamma behöver skämmas bor

maila mig adress uppgifter :)
 
Nu önskar jag er god natt
 
 

Kommentarer

Postat av: Camilla W

Publicerad 2013-12-06 09:46:41

Åh tusen tack!! Hon kommer att bli så glad ♥

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela