niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Min lediga fredag

Publicerad 2013-12-06 22:54:45 i Allmänt,

Denna lediga fredag inleddes med en ganska bra sovmorgon med man och barn, att vakna 7:30 är en bra morgon enligt mig och tillhör nog den vanliga morgon tiden just nu. Det här med morgontid är något som hela tiden kan ändras fort med små barn precis som man tror dom fått en vana så kommer en utveckling period, en tand, ett spöke, en förkylning el något annat som rubbar precis allt! 
 
Nåväl jag spenderad några timmar i min ensamhet på Frölunda Torg, åt lunch och läste Metro på Espresso House, shoppade lite nytt och fick sedan en efterlängtad ansiktsbehandling! Kände mig på sätt och vis som en ny mamma när jag gick från behandlingen 1,5 timme senare!
Hemma flöt eftermiddagen på med allt från lussebulls fika till disco och fredags mys!
 
Blev förresten klar med en överraskning till lärarna på förskolan på måndag dom ska ha möte har jag hört mig för och fått fram och jag har fyllt en liten korg med div gott som en julklapp till dom från barnen! Tänkte baka min favorit saffrans kaka också hoppas och tror det kommer bli uppskattat!
 
Nu ska jag stänga trötta ögon

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela