niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Hemma

Publicerad 2013-12-03 17:12:52 i Allmänt,

 
 
Idag på morgonen kom jag och maken hem från jul markad i Kiel! Barnfrià två nätter typ aldrig hänt förut haft så mysigt och trevligt!
Shoppat, ätit och druckit gott, hållt handen och pratat färdig hela meningar :)
 
Väl hemma va det fullt upp med att städa, packa upp, hinna med utvecklings samtal för Oscar och handlat! Patrik har gått till jobbet barnen och jag har lekt på eftermiddagen och käkat köttfärsås och spagetti! Ikväll väntar en natts jobb på mig!
 
Tack alla ni som deltar i min julkalender hoppas ni gillar den!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela