niiice.blogg.se

Du har hamnat på Linneas blogg! En 32 åring två barns mamma till Oscar, 3 år och Ingrid 1,5 år. Gift med mannen i mitt liv, Patrik sedan 2009. Hos mig får du ta del av min vardag men också att jag är återförsäljare till NIIICE Jewellery. Kontakta mig gärna för mer information. Välkomna hit!

Advents pynt

Publicerad 2013-11-27 22:58:49 i Allmänt,

Efter som jag har en sjuk men dock något friskare Lill Fia som mest sover och en storebror som gärna ville gå till förskolan några timmar har jag röjt runt här hemma och börjat så smått att pynta hemmer för advent och jul!
Insett att jag som ville att julen här hemma skulle gå i vitt behöver åka och inhandla lite nytt! Det får dock läggas på helgen då Ingrid givetvis absolut inte ska hänga i affärer just nu!
När familjen väl va samlad gjorde vi pizzor, det va en sån dag då en pizza va nödvändig även om jag annars gärna föredrar att äta myfler lite kolhydrater särskilt bestående av vitt mjöl men förbud gör ingen lycklig och pizza är gott! 
 
Ser er att klockan redan är för mycket dax att sova imorgon ska jag fota en del nya smycken och present påsar som kommit!
 
Sov gott
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela